dampelon

Alla inlägg den 26 november 2009

Av Elin Magnusson - 26 november 2009 19:32

  • Alkohol - Check
  • GPS - Check
  • Packning - Nästan Check
  • Inhandlat mat - Check
  • Glatt humör - Check
  • Dusch - Snart Check

Känns verkligen som jag glömt något, huuum!

Av Elin Magnusson - 26 november 2009 19:04

Tänkte jag skulle lägga upp lite bilder från norge, inte så vackra dock. höhö!


Utsikten från lägenheten, det vita är dimma.

Från den hemska färjan

  

                

Av Elin Magnusson - 26 november 2009 13:58

Jag sitter här vid köksbordet, hör att brandstationen får ett larm just nu. Blev inget inlägg igår, var så himla trött efter sex timmar i en bil, sjösjuk på färja. Var kuling på sjön och jag mådde inte alls bra på båten. När jag kom hem somnade jag på soffan direkt, sen kom mamma hem med spice and rice till mig, jag åt sen var det bara att lägga sig igen. Var helt slut verkligen, men det känns bra idag för nu är jag utvilad.


Ska snart till systemet och sen hämta gpsen till stickholm, vid fyra ska jag hjälpa mamma med tvätten och sen ner till stan och handla. Imorgon vid åtta går bilen till stockholm, söder!


Norge, fjord

  

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards