dampelon

Alla inlägg den 23 november 2009

Av Elin Magnusson - 23 november 2009 21:40

Jag börjar trivas här i Norge, norska är inte så jobbigt längre när man vant sig. Nu vill jag ha jobb här och bara jobba tills jag storknar, bara spara pengar så att jag kan resa vart fan jag vill. Jo, det börjar kännas riktigt bra det här, make it on my own!


På fredag åker jag, johanna och natalie till stockholm, kommer bli så jävla najs! Kommer bli mycket bil-farande för mig, ca 100 mil Till Norge och tillbaka och sen ca 60 fram och tillbaka till stockholm, på en vecka. wehey!


Imorgoon blir det intervju som sagt, och sedan vill jag nog gå i lite affärer försöka hitta något trevligt. Har tre hundra norska att spendera, man förlorar bara på att växla de till svenska.. för att forex ska ha några procent och skit.


  

Förra gången i Nörge, massa jävla sten och solsken!

Av Elin Magnusson - 23 november 2009 17:22

Tjabba alla krabbas. Nu är jag framme i Norge, en förjävla lång väg hit, kändes som tre gånger längre än förra gången. När vi åkte färjan från moss till horten så gungade det något förjävligt, mådde riktigt illa. Jag har för bra balanssinne helt enkelt.


Ska på arbetsintervju imorgon klockan två, äntligen. Hoppas verkligen det händer något nu, annars så får jag leta vidare. Ska titta på gossipgirl och trueblood nu, pappa ska gå en sväng med Boris.

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards