dampelon

Alla inlägg under november 2009

Av Elin Magnusson - 30 november 2009 20:15

Lugn dag idag, vaknade vid ett, städade mitt rum sätte upp julstjärnan packade även upp väskan från stockholm. Mamma ringde och fråga om jag ville följa med på en shopping runda på knalleland så jag gjorde det och hittade lite underkläder som var behövligt. Vi tog oss en fika också, mysigt.


Det blir en ganska lugn vecka denna vecka, känner att det är skönt att koppla av lite. Imorgon blir det att städa hos pappa, på onsdag ska jag fika med Isabell och jag och pappa kanske tar en tripp till Marstrand på Torsdag.


  

Jag på balen, måste sälja klänningen snart

Av Elin Magnusson - 28 november 2009 19:39

              

Av Elin Magnusson - 28 november 2009 19:16

Nu sitter jag här vid köksbordet i lägenheten i Stockholm, dricker en sabgria medans de andra flickorna tar en "efter-shoppings-lur". Jag har lagt in bakpotatis i ugnen och ska snart börja steka kyckling och skära grönsaker. Riktigt fint.


Blev en bra shopping runda idag, hittade lite stuff.. En kuvärväska som jag velat ha länge, tröja och diadem från monki och ett halsband från hm! Finfint, var lite bakis också men var så shopping sugen att man knappt tänkte på det.


Lägger snart upp lite bilder, så jobbigt med  bloggplatsen att lägga upp bilder!



Av Elin Magnusson - 27 november 2009 23:05

Så här kul har vi på party i stockholm


  

Av Elin Magnusson - 27 november 2009 21:02

fyfan vad idol suger, jag sitter just nu och skriver blogg istället för att höra dåliga skiten. ölen skummar ner i min hals, vi får se om vi drar till någon bar. hoppas det iaf.


yey, jaag längtar till norge på något sätt. love. Saknar G

Av Elin Magnusson - 27 november 2009 17:25

Vi är nu i stockholm, eller vi varit här sen tre typ. köpte mig en ny klocka, skit fin! lila och söt. Natalie köpte sig en vit och Johanna tänkte köpa en blå, vi är klocktjejerna, HAHA.


kIväll blir det Tacos, öl och sangria och sen blir det väl lite utgång.

Av Elin Magnusson - 26 november 2009 19:32

  • Alkohol - Check
  • GPS - Check
  • Packning - Nästan Check
  • Inhandlat mat - Check
  • Glatt humör - Check
  • Dusch - Snart Check

Känns verkligen som jag glömt något, huuum!

Ovido - Quiz & Flashcards