dampelon

Alla inlägg under februari 2010

Av Elin Magnusson - 27 februari 2010 19:03

Snart går min buss, ska ner till pappa för att hämta öle. sedan blir det nog taxi hem till natalie, pallar inte åka buss, tar för lång tid + att man bara halkar runt på gatorna, för jag tänkte ju ta klackar ikväll, det är ju ändå plusgrader.


Kvällen är inte helt planerad än men jag känner påmig att det kommer blir nice, är sjukt taggad. ha en bra kväll bebisar, pusspuss

Av Elin Magnusson - 26 februari 2010 18:12

det blev inget med jobbet på viskaforsskolan, någon annan fick det. Bättre lycka nästa gång elon. Men det är inget att hänga läpp för, det är ju ändå fredag och ölen är på kylning, frågan är bara vad händer? tellme!


Min läkare har inte ringt heller, så jag får vl ha ont i magen i helgen med. förhoppningsvis går det över. ha en bra kväll pusspussar

Av Elin Magnusson - 25 februari 2010 22:10

Det blev fika idag iaf, en kvälls fika, ghött att få träffa Lovisa igen catch up på grejer som hänt. Lovisa påminde mig att min sköldpadda kommer leva 20 år till, så när jag är 40 kanske han inte finns längre.

cuteHitla

  

Av Elin Magnusson - 25 februari 2010 17:34

Jag funderar på att börja med en nyttig period. Jag behöver fixa till mig lite och det är en bit på vägen, kan inte träna nu när jag är sjuk,men promenader går bra. Fast det är inte lätt med all snö. Nu är problemet att jag är sugen på kladdkaka, kan man börja imorgon istället?

Av Elin Magnusson - 25 februari 2010 14:15

Jag ska snart ta mig ut i snön och gå till vårdcentralen. Har fortfarande ont i magen, kanske för att jag inte klarade av att fasta i 48 timmar, och dricka salt-socker-vatten. Det var värre än att ha ont i magen. Får väl se vad som händer, om jag får antibiotika eller om det ska gå över av sig själv.


Det snöar igen, vi kommer helt enkelt försvinna under snön. och det blev ingen fika idag, blir imorgon istället :)

Av Elin Magnusson - 24 februari 2010 20:45

Godkväll på er.

Nu har jag städat hela mitt rum, rensat ur min garberod m.m och det behövdes verkligen! Så snart ska jag krypa ner i min nybäddade säng och titta på real housewives of new jersey och dricka vanillia coke, kärlek!


Jag har en bra nyhet, det kan bli jobb från den 1 mars! På viskaforsskolan från halv ett till fyra varje dag. Det är ju några timmar iaf, jag håller tummarna för detta nu, det borde ni göra med, för min skull!


Imorgon ska jag nog fika med Natalie och Lovisa, såå sjukt länge sen jag träffade lovisa så det ska bli kul :). Jag behöver komma ut också, förutom att gå till vårdcentralen som jag gjort varje dag denna vecka, och imorgon med.


  

Av Elin Magnusson - 22 februari 2010 20:00

Jag mår jätte dåligt, jag avskyr vatten blandat med salt och socker. tror jag spyr snart. Kommer gråta för jag vill äta mat! hur fan ska jag klara av att inte äta förän på onsdag? aja skrev för att ni ska tycka synd om mig, tihi

Av Elin Magnusson - 22 februari 2010 18:15

Jepp, nu är jag sjuk igen, jag har ont i magen. Det känns likadant som i sommras (då när jag fick åka hem från hultsfred) fast att jag inte har feber och jag känner mig pigg. Så jag har nog en bakterie i tarmen igen. Läkaren sa att det antingen var det eller matförgiftning. Så nu ska jag vara fastande i 48 timmar och jag ska dricka tre liter vatten om dagen med salt och socker i. Smakar pyton, och det ska jag ta en sipp av ca var tionde minut. wooho! Jag åt lasange som min sista måltid vid tolv, jag är redan hungrig och det är långt kvar tills jag får äta, men läkaren sa att om det blir kris får jag äta ett knäckebröd, score!


När jag låg här med magont i min säng. så knackar mamma på dörren och säger

- elin, du har fått ett brev, det är rosa!

Jag blev lycklig när jag läste "airmail" Jag förstod precis vem det var ifrån. Ett alla hjärtans dag kort från världens bästa Johanna. Precis vad jag behövde, tack min böna! och johanna i lördags så la min dator av så du inte tror att jag dog eller något, höhö.


   hade lite tråkigt förra veckan när jag var sjuk, då fick boris vara min docka

Ovido - Quiz & Flashcards