dampelon

Alla inlägg under augusti 2010

Av Elin Magnusson - 31 augusti 2010 13:01

Solen skiner, jag ska gå ut på promenad med mamma. Jag undrar om det är kallt ute.. får väl bli en hoodtröja. Annars idag ska jag plocka lite mer i mitt rum och sätta upp lite hyllor. Och koppla in min tv! mycket viktigt, har tittat på vhs nu alla nätter, funkar inte längre.

jag vill ha ett jobb nu!

  

Av Elin Magnusson - 31 augusti 2010 13:01

Solen skiner, jag ska gå ut på promenad med mamma. Jag undrar om det är kallt ute.. får väl bli en hoodtröja. Annars idag ska jag plocka lite mer i mitt rum och sätta upp lite hyllor. Och koppla in min tv! mycket viktigt, har tittat på vhs nu alla nätter, funkar inte längre.

jag vill ha ett jobb nu!

  

Av Elin Magnusson - 28 augusti 2010 18:49

Sitter här i mitt nya rum och väntar på att Natalie ska komma hit så vi kan dra några birras. Börjar få iordning här inne nu, känns fint. jag saknar min Krambjörn, ska nog ta en cigg på ballen och ringa han.


Igår kollade jag och wictor på asterix och obelix och drack öl, vi tog även några bloss på vattenpipan. Gick och la mig vid tre och somonade till lucky luke.


  

Av Elin Magnusson - 28 augusti 2010 11:48

Nu är jag i mitt nya hem, känns bra!

Av Elin Magnusson - 26 augusti 2010 16:21

Jag och mamma sitter och tittar på en naturfilm om grävlingar, väldigt intressant faktiskt. häftiga djur det där.


Nu är mitt rum nästan helt ner packat, det är jobbigare är jag trodde. Fick ett sms imorse om att jag börjar min kurs i matte b redan ikväll, dödens död. Men det är väl bra att det börjar tidigt, så får man det överstökat. Imorgon blir flytten till min bror. gaaaaaaaaaaaaaaah, hoppas inte matten är länge, ska gå på promenad med terese senare, I need that!


  

Jag på Emmaboda     

Av Elin Magnusson - 25 augusti 2010 14:44

Idag har jag hunnit med mycket, blrjade dagen med att ta en promenad, sen gick jag ner till stan och till arbetsförmedlingen därefter gick jag in på infoteket och hämtade blankett om att studera MatteB. Känner att jag behöver räkna lite, är skit kass på matte. Tog en tripp till knalleland och sen har jag packat ihop allt jag hade hos pappa och städat lägenheten. Nu är jag hemma hos mamma och ska snart ner till stan och träffa Natalie och lämna blanketten. Ikväll blir det väl mer pack hos mamma och kanske börja flytta saker till Wictor.


  

Av Elin Magnusson - 24 augusti 2010 15:20

Nu är flytten påbörjad, jag ska flytta hem till min bror. Kanske låter konstigt men han har ett rum över och jag kan inte bo hos mina föräldrar. Vill ju helst av allt bo i en egen lägenhet men jag har inte råd nu när jag är arbetslös. Tror det kommer bli hur bra som helst hos min bror, han är så snäll och vi kommer bra överäns.


Idag slänger jag en massa skit som jag har i mitt rum och sorterar kläder. Fick mycket energii efter min promenad i skogen. Nu jävlar får jag gå ut och gå varje dag!

Av Elin Magnusson - 24 augusti 2010 11:39

Nu ska jag ta mig ut på en lång promenad, jag ska inte gå hem förän jag är genomsvett. Nu ska jag gå ner i vikt, önska mig lycka till.


  

Presentation

Gästbok

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24 25 26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards