dampelon

Alla inlägg under oktober 2010

Av Elin Magnusson - 25 oktober 2010 22:12

Jag tittade genom min mobil i natt när jag inte kunde sova så hittade jag dessa bilderna


                

Av Elin Magnusson - 25 oktober 2010 19:40

Vem störst och starkast i skogen?

Av Elin Magnusson - 24 oktober 2010 18:45

Det var döden att gå upp klockan åtta imorse, fyfan för att tvätta. Imorgon efter jobbet ska jag tvätta igen eftersom jag inte blev klar. Jag är fett trött, ska titta på gossipgirl och äta digestive.


   Bild från igår, ooo trägårn.

Av Elin Magnusson - 24 oktober 2010 03:16

Det värsta just nu..
     ..Jag är för trött för att sminka av mig och då förblir jag vaken
         ..Jag ska tvätta imorgon klockan 8.00

            ..Jag har inte sorterat tvätten
               ..Att jag skriver det här

                   ..Kommer somna på datorn

                     ..smulor i min säng


MEN förfan, elin gå och lägg dig
och om jag inte lyder då så säger jag till på skarpen
elin gå och lägg dig
och om jag inte lyder då ja då vankas det smör

ZzZzzzzzzzz

Av Elin Magnusson - 24 oktober 2010 03:02

Jag är hemma igen efter jobb på trägårn, är sjukt trött.. Men det var kul att uppleva trägårn nyktert. Fast de flesta fattade inte att jag jobbade  men men. Det får bli fler gånger, tror jag.


godnatt

elon brandvakt magnusson

Av Elin Magnusson - 23 oktober 2010 16:29

Sitter här nu vid mitt köksbord och känner mig väldigt opepp. Men ikväll skippar jag fest och alkohol för jag ska jobba, fast jag ska jobba på mitt favvoställe för fest, TRÄGÅRN. Börjar klockan tio så jag vet inte riktigt vad jag ska göra till dess.. får nog köpa hem lite spice and rice. Får ju ta och unna mig nu när jag är en working-elon. Ska försöka ta lite bilder, bakom kulisserna helt enkelt.

Av Elin Magnusson - 21 oktober 2010 20:37

Ja, jag är en giraff!

Av Elin Magnusson - 21 oktober 2010 19:50

Take a walk on the wildside. Nu har jag lagat en massa mat, egna klyftpotatisar med morotar, kyckling och broccoli. ska även göra en sallad snart. Men det är också ett problem, jag har ingen sås och det måste jag ha. Får nog söka på recept.se yee!      söker på kall sås får upp kanel sås?!


Fick bli en pulversås beaaanäs, asså vad fan betyder ett par minuter?! min sås blir inte tjock, tippar på en halvtimme då.


jag är en sån geeek

  

Ovido - Quiz & Flashcards