dampelon

Alla inlägg under januari 2010

Av Elin Magnusson - 30 januari 2010 22:04

tjabo, krabo.

Dricker lite öl, ska nog dra mig på ferra, kan ju inte sitta här hela kvällen. Vill bara öla och ha det ghött!


Så en sjuk pinsam grej, Jag träffade en kille igår som ville ha mitt nummer och jag uppfattade inte hans namn, så då märkte jag att mobilen inte var där den skulle (i min ficka). Han fick mitt nummer och jag tänkte inte mer på det, Jag var mycket med Michael min skolkamrat på högstadiet under kvällen och jag fick ett sms från han på natten sen, men jag sparade inte numret. Sen imorse så fick jag ett mms från "michael" och jag trodde såklart att det var michael min vän. Och vi smsade rätt mycket tills jag skämtade till det och skrev hångelkompis, då får jag tillbaka ett sms - Du tror nog att du skriver med någon annan, lite pinsamt för dig. Då är det den där mysko killen som frågade efter mitt nummer. vad fan är oddsen, Michael och Michael.. Ja sjukt pinsamt

Av Elin Magnusson - 30 januari 2010 12:53

Ja, vad fan ska man säga. Hård natt, men mobilen är hittat iaf. Det är sjukt att man mår dåligt av att inte ha sin mobil, känner sig inte hel. Fy vad illa det låter,men det är ju sant. Nu har jag ätit och nu ska jag ta mig en tupplur, vad händer idag?

Av Elin Magnusson - 30 januari 2010 02:59

Okej, kvällen var väl ok. jag vet kappt vad jag skriver nu, jag är så arg och frustrerad. jag har blivit slagen på käften för att jag försökt lösa saker, pöttad ner i snön som någon jävla leksak, är så jävla trött! min mobil är borta, men förhoppningsvis är den hos Fanny. känns nog som om vissa letar bråk.. säger inte mer om det. betalade för mycket för taxi, tror taximannen lurade  mig, men ja ville bara hem. ville krama boris och pappa och sen sova.


AAnnrs var kvällen bra, kul att träffa rebecca och Mmmmmmmm, NICE

Av Elin Magnusson - 29 januari 2010 19:16

Nu är jag färdigfixad, nu väntar jag bara på Fanny, de hade kört fel så de är väl framme om en timme, försökte ta en bild på min kavaj, men det gick väl sådär.


    

Av Elin Magnusson - 29 januari 2010 17:22

Tja alla muffinsar!

Jag är sjukt seg idag, men nu måste jag tagga som bara den, ska ut på äventyr hela natten. Fanny kommer hem från lumpen så vi ska ta oss en sväng ut på farliga marker. Värre än vad hon har det i skogen. Så sjukt länge sen ja träffade henne så det ska blir spännande.

   Igår shoppade jag med mamma, jag fick med mig en kavaj och hårfärg, så mitt hår är snäppet ljusare nu. tummen upp. Träffade Kusinen Rebecka och Emma, vi var i Emmas lägenhet och drog några kalla sen drog jag och Rebecka till Bishan, på vägen dit träffade vi på André och Christian, så det följde med oss, wierd. Kvällen tog slut tidigt men tur var väl det för att jag skulle jobb idag.


  

Av Elin Magnusson - 28 januari 2010 13:42

Godmorgon eller godmiddag alla fisungar.

jag och mamma ska snart ta oss en tur till knalleland och shoppe lit. Men någon mössa behöver jag inte för det har jag uppfunnit en, enjoy!


  

Av Elin Magnusson - 27 januari 2010 22:35

Jag vaknade vid halv tolv idag, åt frulle vid halv ett (intressant), så ringde terran och kollade om jag ville hänga med till stan (coolt) klart att jag ville det (daah). Så vi gick i affärer och jag hittade ett par fräääscha skor, skyhöga! typ blir väl 160, (maygad!).


Lekte lite med G också, vi tittade på tv, vi skulle titta på film men den ville inte det. (typiskt) Sen köpte jag spice and rice och åkte hem, och nu är jag hemma. (Tah-da)


Okej, serri pusshej

Av Elin Magnusson - 26 januari 2010 21:41

jepp, ölen är framme. men jag ska bara ta typ en, höhö. Var hos vetrinären innan med borran, han har kliat sig och haft utslag ett tag, så han fick lite medecin så det var ju bra. Kändes sjukt att vara där, jag förknippar vetrinärer med död. Våran förra hund Cesar fick avlivas, fast han var gammal också, han var väl 13 år.


Drömde så sjukt i natt, jag hade typ ångest när jag vaknade så jag var tvungen att somna om, pallade inte med tankarna. Drömde om någon som jag hade glömt, eller försökt att glömma. Så det blev ingen vakna med the voice eller promenix runt kype, men städa hos pappa fick jag med att göra.

  

Ovido - Quiz & Flashcards