dampelon

Direktlänk till inlägg 18 februari 2011

puss

Av Elin Magnusson - 18 februari 2011 17:01

grejen med mig är att jag har så mycket vilja.. ibland. Som nu, jag vill gärna blogga om mina idéer men  om en timme kommer jag ligga som en dö fisk och bara torka ut av idestopp.


Det där kan man ju inte läsa seriöst.. SERIÖST!!


SER I ÖST, nu ser vi mot öst.

åhnej, ord-jävla-vits


Fan det var något jag hade tänk att skriva.. ne jag blev den där firren en stund innan än det var tänkt, jäklar


påriktigtmankaninteläsadenhärskiten

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Elin Magnusson - 15 mars 2012 21:16

Imorgon är det dags, det riktigt pirrar i kroppen för att man längtat så. Imorgon åker jobbet till Malmö för party! 20-tals tema. Jag har nog fixat outfiten så jag blir nöjd.. svårt att säga förrän man står där.   Nu väntar jag på att jag ska bör...

Av Elin Magnusson - 2 mars 2012 10:03

Jag har nu fixat i ordning mig för att klockan 10.45 ska jag till körskolan... woooho! Är inte direkt jätte taggad, är lite nervös faktiskt, har inte varit där på ca 2 månader. Men det måste väl gå bra, jag är elon tha man. liiixom.    usch vad...

Av Elin Magnusson - 1 mars 2012 13:02

Jag går runt och grejar i min lägenhet idag och lyssnar på Survivor - Eye of the tiger. Taggar sönder helt enkelt. Jag vaknades klockan halv tio idag av att min pappa ringde mig för att vi skulle ut och övningsköra. jag vet, jag är segast i världen p...

Av Elin Magnusson - 25 februari 2012 15:50


Nu har jag städat klart hela min lägenhet, den luktade verkligen som en gammal strumpa! usch. Idag har jag varit i stan med Johanna och shoppat, hittade en massa fint. Älskar verkligen våren, för man kan säga att det är vår nu va?   Just det, j...

Av Elin Magnusson - 24 februari 2012 11:01


Jag har just betalt alla mina räkningar, var en jävla massa denna månaden, kanske är för att jag shoppat på nätet en del... uu. men fint vare!   Ligger i sängen med datorn i knät och har duschat innan så är klädd i handduk, fashion! Ska ta mig ur...

Presentation

Gästbok

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards