dampelon

Alla inlägg under september 2010

Av Elin Magnusson - 30 september 2010 18:59

Jag kom nyss hem från fikan med Terese, det var riktigt mysigt, fan vad jag älskar chailatte.. fast min mage dog typ av laktos,uuu. Nu sitter jag här och väntar på Johanna och ölen, mumsigt. Ihelgen blir det utgång med Terese, kommer bli fett näääice. De har fan inte ringt från jobbet än och sagt om jag fått det eller inte, käääässs! Vill veta nu.

   Jag och Johanna i sommras      

Av Elin Magnusson - 30 september 2010 15:41

Just för tillfället så passar jag Boris, alltid lika mysigt. Jag och Johanna var ute och gick innan på morgonen, blev inte så mycket kort, höhö. Sen gick vi ner till stan och letade partykläder åt Johanna, men vi hittade inte så mycket. Pappa hämtade upp mig, han har nämligen köpt en ny bil, en bil som jag ska övningsköra i, äntligen. Haha. Nu ska jag städa och sen ska jag ta en fika med Terese. och ikväll blire lite öle.

 är han inte söt?!       

    

Av Elin Magnusson - 30 september 2010 09:40

Morot, fan vad gott det är. Snart ska jag och Johanna ta oss ut på en promenad, jag undrar vad jag ska ha på mig, *jag undrar vad ni äter dialekt* Det är ju kallt men solen lyser så då  blir man rätt varm... uu hm!


jûjû, så yö läter

Av Elin Magnusson - 29 september 2010 21:46

yee, den stora frågan, hur gick intervjun.. vet jag det själv? Det känns både bra och dåligt, men om jag ska vara ärlig så tror jag inte att jag får jobbet, kändes inte helt hundra. Jag får se imorgon helt enkelt.


Jag ska upp ganska tidigt imorgon, ska gå på promenad med Johanna vid tio, finfint, vi tar med oss kamrerna och tar vackra höst kort. Så ska vi nog ta en sväng i staden, och till kvällen blire lite öle, för att fira jobbet eller sörja att man fortfarande är arbetslös, låter väl bra?

  

höstpuss

Av Elin Magnusson - 29 september 2010 09:49

uuuuuuu, vill sova mer. Hade jätte konstiga drömmar, sådana drömmar som man inte kan jämföra med verkligheten för att det inte finns i verkligheten, massa weird suffs bara. Fast en sak var att jag hade superkrafter, jag var helt enkelt cool som fan.


Haha, checka denna bilden, den är från i sommras. Jaa undra vad jag fått de växterna ifrån.. host host viskan. Galen kväll

  

Av Elin Magnusson - 28 september 2010 21:54

Vilket fint väder det har varit idag, jag och voffen Boris tog en långpromenad i höstsolen, jag tog även med mig kameran och fick jätte fina kort på min bebis. Annars idag har jag lagat mat med pappa och busat med Borran. Skulle ju ha studat, men det var för fint väder för det.


        

Av Elin Magnusson - 28 september 2010 12:06

Ovido - Quiz & Flashcards