dampelon

Alla inlägg under mars 2012

Av Elin Magnusson - 15 mars 2012 21:16

Imorgon är det dags, det riktigt pirrar i kroppen för att man längtat så. Imorgon åker jobbet till Malmö för party! 20-tals tema. Jag har nog fixat outfiten så jag blir nöjd.. svårt att säga förrän man står där.


Nu väntar jag på att jag ska börja jobba, ska jobba till ett. Sen ska jag krypa ner jämte min man och krama om honom hela natten då vi inte kommer träffas förrän sent på söndag. Var länge sen vi var i från varandra. Tur är väl det, jag saknar han till och med när han sover.


Jag har bestämt mig, nu ska jag dammsuga!

Av Elin Magnusson - 2 mars 2012 10:03

Jag har nu fixat i ordning mig för att klockan 10.45 ska jag till körskolan... woooho!

Är inte direkt jätte taggad, är lite nervös faktiskt, har inte varit där på ca 2 månader. Men det måste väl gå bra, jag är elon tha man. liiixom. 


usch vad oseriös jag känner mig. Men endå det är ju freeeeedack.. fast jag jobbar till 00.00 ikväll så helg är det inte ännu för mig. Ne nu ska jag trycka i mig en macka. seya biatches

Av Elin Magnusson - 1 mars 2012 13:02

Jag går runt och grejar i min lägenhet idag och lyssnar på Survivor - Eye of the tiger. Taggar sönder helt enkelt. Jag vaknades klockan halv tio idag av att min pappa ringde mig för att vi skulle ut och övningsköra. jag vet, jag är segast i världen på att ta mitt körkort. Men iaf så gick det jätte bra idag, och imorgon ska jag till körkskolan. Tror vi ska öva på att växla imorgon. Det kan ju vara givande då jag aldrig vet när man ska växla ner, upp hör man ju men ner?! det ska man bara göra vid något fint tillfälle.. jaja hoppas det löser sig till slut. 


åh nej nu kom Céline Dion - My heart will go on, på så nu får jag sluta...

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Gästbok

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2012
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards