dampelon

Alla inlägg under mars 2010

Av Elin Magnusson - 15 mars 2010 18:54

Måndag igen och det betyder jobb. Helgen har varit bra, firat Natalie hela helgen, har varit fett nice! Festen var lyckad. PÅ fredagen var jag och nata ute på trägårn, det blev för mycket teguila för mig. men det är min nya kärlek. jag är förjälvla trött nu, lägger in några bilder från helgen. ekorrgos


        

Av Elin Magnusson - 12 mars 2010 18:40

Jag är så jävla slut, fick sluta tidigare för att jag nästan somnade, bussresan hem var hemsk, mitt huvud nickade till flera gånger och solen sken så jag fick huvudvärk. Men nu ska vi inte vara tråkiga, för snart är det party, Natalie kommer hit snart och då ska vi ta några glas och sedan utforska borås, som jag gjort hundratals gånger innan men som är relativt nytt för Natalie!


Men ni får ursäkta men nu ska jag leta bensin på min farm och sedan sätta igång och fixa, för att natalie är här om 35 min och jag är ugly right now!

Ha en super kväll!

Av Elin Magnusson - 11 mars 2010 20:47

I love mitt jobb, visst kan det vara jobbigt iblnd och att jag är sjukt trött när jag kommer hem, men vad tiden går fort. alla söta barn :). Jag blev väldigt glad när jag i natt får ett sms från kära Johanna, hon kommer hem! <3 Nu måste jag planera min födelsedag,puh. hjälpa mig?


Ikväll blir det att fira NATA, ska ut en sväng. men för min del blir det max tre öl, ska ju upp tidigt imorgon och ta hand om barn, då får man inte vara trött.


såååå Grattis Natalie och du är välkommen hem Johanna!

Av Elin Magnusson - 9 mars 2010 13:30

Funderar på att ta mig ut i det fina vädret, kanske en tripp runt kypesjön? det är inte helt fel. Behöver röra på mig, och ta vara på dagen. Ikväll ska jag träffa krambjörns G, blir väl en fika kanske.


pusspussmuss

Av Elin Magnusson - 8 mars 2010 18:43

Då var första arbetsdagen avklarad, och det gick bra. Jag gillar ju ungar så det är ju inga problem med det, spela spel och måla och massa. ett minus är väl att jag måste äta skolmat, euu. trodde jag aldrig skulle behöva äta det igen efter gymnasiet. Nu ska jag laga mig lite korv, sen sova typ. Är ledig imorgon för det är studiedag, super fint.


  

Av Elin Magnusson - 7 mars 2010 12:30

Ja det är sant, jag är bakis. Hade fett kul igår med brudarna. Dagen började ju inte så bra, jag mådde as kasst, bakfylla även då. Pappa var inne på icamaxi och köpte taco-stuffs jag satt i bilen och avled nästan, spydde även i en påse! tumms ner. Men jag fixade till mig och började öla, tog bussen ut till skogen (v.fors) då blev det förfest med terran, malin och agge. Vi tog bussen in till storstan igen (borre) Gick in på xoy, shottade tequila men jag och malin var fett sugna på träggan så vi tog en promenix över stan och kom fram till träggan där en vakt var lite för våldsam mot en grabb. Men träggan var ljuvlig även denna kväll som alla andra, man blir aldrig besviken. Sen var det dags att ta sig hemåt, mcdonalds fick det bli först, cheeessee helt enkelt. På vägen hem sen ramlade jag och kissade nästan på mig men hem kom jag iaf!


Känner att jag skriver konstigt idag, men som sagt JAG ÄR BAKIS.

Av Elin Magnusson - 5 mars 2010 20:46

Ikväll ska det firas! Jag och mamma är här nu och sedan kommer Liselott och Natalie, det är party, hähä.

Jag är nästan för glad över att jag fått jobb, helt sjukt. Älskar livet just nu.
Johanna hade önskat att du vore här, saknar dig!

Av Elin Magnusson - 5 mars 2010 12:03

Jag har mer energii än vanligt idag, äntligen lite mer självförtroende, tänk vad ett jobb kan göra. Ikväll ska jag fira med familjen kommer bli super! Det är jätte fint väder idag, ska snart ta mig en promenad ner till stan, måste köpa ett busskort som kan ta mig ut till skogen viskafors varje dag. Nu kommer det vara jag som säger - nej, jag kan inte, jag jobbar. WEI :D

Presentation

Gästbok

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4 5
6
7
8 9
10
11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards