dampelon

Alla inlägg under december 2009

Av Elin Magnusson - 29 december 2009 20:00

Den nionde januari åker jag till solen och grancanaria! Med pappy, wictor och zandra! toppen förfan!!


  

Av Elin Magnusson - 29 december 2009 19:46

Jag är verkligen på toppen humör idag, vill bara skutta runt. Hittade nyårs-outfit för under fyra hundra, tummen upp! det blev en fin fin klänning från åhlens som jag skrev om igår, och hittade mig en kavaj för 50kr på secondhand! Vilket kap! Sen blev det ett par strumpbyxor med.


Fick äntligen träffa G, hans bil gick sönder igår så det blev inget. men idag tog vi oss en fika på bakgården, göör mysigt.

Av Elin Magnusson - 28 december 2009 15:04

Jag har varit grymt dålig på att skriva här, har bara inte haft lust, men nu ska jag försöka skriva mycket. wehey. Jag får vl helt enklet tömma min mobil på kort och se om det är något värt att visa och skriva om min jul utifrån det.


Jag ska snart träffa G, har inte träffat honom sen han kom hem, så jag har alltså inte träffat han på mer än tre månader. Illa. Ska även gå in på åhlens och kolla om min nyårsklänning finns kvar, jag hade bestämt mig för att inte köpa den för att jag inte har pengar till det. Men igår så provade jag hela min garberob och inget passade till nyår, så då sa mamma att hon köper den till mig, happy-elon. 


blä

Av Elin Magnusson - 22 december 2009 19:42

Jo så är det, jag har inte varit inne på datorn på skit länge så därför har det inte blivit några inlägg. Jag har ingen lust att skriva nu heller så jag återkommer imorgon med bilder från helg och marstrand!

Av Elin Magnusson - 18 december 2009 15:35

Kom nyss hem från att ha jobbat, blev sex timmar idag. Är helt slut! Åt iaf en god lunch på torget, rekommenderar jag verkligen! Känner att jag kommer vara död om några dagar. fullt upp hela helgen och mer där till. Imorgon blir det jobb från halv åtta till två sedan göra iordning mig för Tanyas party Söndag blir det jobb från tolv till fyra sedan ska jag träffa G med, som har kommit hem! På Måndag jobb från tidigt till tolv sen åka till Marstrand med Johanna, och då blir det tuta och köra med bärs och cigge.


Tittar på Musikhjälpen nu, när jag kom hem var mamma helt excited, hon ville så gärna skicka in 100 kronor dit, men eftersom hon inte kan skriva sms så fick hon vänta tills jag kom hem, hon nästan slängde telefonen på mig. Hon hälsade till Tanya, men mamma kom just på att vi skrev fel artist. illa. men låten är iaf Working class hero!

Av Elin Magnusson - 16 december 2009 23:35

gäääääääääsp, jag har varit helt död idag. Kom hem och i säng vid sex imorse, ni undrar såklart varför.. ja du, jag och johanna satt uppe till gryningen och tjöta och drack lite smått. Vi satt på balkongen i ca sju timmar när jag kom hem till min säng stack det i mitt ansikte nära på att förfrysa, men mysigt var det!


Jag passade kusinen Ida, vi tittade på smurfarna (fast jag somnade) sen spelade vi plockipin och fia med knuff och Ida vann såklart! Vi avslutade med att titta på björnbröder.


Imorgon ska jag till mormor & morfar sedan på kvällen ska jag på julkonsert på bäckäng, tummen upp!


  

Min fina kusin Ida

Av Elin Magnusson - 15 december 2009 17:38

Jag sitter med datorn i knät och mumsar på lussekatter det är så ljuvligt! Saft och lussekatter tisdagens räddning. Tittat på musikhjälpen på svt2 flera timmar idag, kännt mig himla seg idag. Gick bara med mamma när hon skulle handla, tog på mig uggsen och stor halsduk och traskade i snön. Men iaf Musikhjälpen är himla bra, man kan önska låtar och ge pengar till att bekämpa malaria. Ska nog skicka iväg ett sms och önska en låt imorgon. Frågan är bara vilken låt, Jason - Timbaktu är så söt, Raawr.


Imorgon blir det fika med barndomsvännen Johanna sen senare fika med lite mediabrudar. Får nog även gå en promenad i vinterlandet.

Sjukt mysigt med snö, I loveee it!

en bild från tidigare i vintras

Av Elin Magnusson - 14 december 2009 15:01

Hej mitt vinterland nu är jag här!   Det ligger lite snö på gatorna utanför fönstret, är sugen på att åka pulka eller göra snöänglar. Det var skit kul i lördags, fast att jag minnesluckor och ångest över vissa grejer som hände, haha! Det var kul att träffa och umgås med alla igen.


Här kommer lite bilder från i lördags

              

Ovido - Quiz & Flashcards